فروش سایت
جمعه , نوامبر 6 2020
خانه / چرم شتر / صادرات چرم شتر به ترکیه

صادرات چرم شتر به ترکیه

چرم شتر ساخت ایران به دلیل کیفیت ممتاز و دباغی ایده آلی که دارد برای صادرات چرم به کشورهایی نظیر ترکیه بسیار مناسب است. این مرکز امکان تولید هر نوع چرم صادراتی مناسب را دارا می باشد.

صادرات یک محصول خاص از بهترین روش های کسب درآمد و رونق اقتصادی در هر کشوری است که اغلب اوقات مفید و مثمر ثمر واقع می شود.

ایران به دلیل قدمت و پیشینه خوبی که در امر صادرات چرم به ترکیه و کشورهای خارجی داشته همواره مورد توجه بوده است. هم اکنون امکان صادرات انواع چرم خام طبیعی بویژه چرم شتر از طریق این مرکز فراهم می باشد.

ایتالیا و فرانسه، دومین و چهارمین صادرکننده بزرگ جهانی می باشند که تمام محصولاتی را که تولید می کند در نظر می گیرند، به اروپا اجازه داده است تا در بخش های خاصی از صنعت چرم، سهم بازار را از آن خود کند. در مقابل، آسیا چین را به عنوان کشور اصلی خود، به تدریج سهم بازار از دست می دهد. 

صادرات چرم شتر به ترکیه

مشخصات کلی درباره چرم ایرانی

مشخصات کلی درباره چرم ایرانی کالاهایی که به عنوان چرم اصلی مشخص شده اند، چندین لایه از چرم با کیفیت پایین به هم با چسب می چسبند و سپس رنگ می شوند تا مانند یک چرم با کیفیت بهتر به نظر برسند. این چیزی است که وقتی مرحله های بالاتر و درجه های دیگر از بین بروند، باقی مانده است. 

این درجه از چرم قابل قبول است اگر فقط چیزی ارزان خریداری می کنید و به کیفیت آن اهمیت زیادی نمی دهید. این دوام زیادی نخواهد داشت، بنابراین احتمالاً نباید چیزی باشد که هر روز از آن استفاده می کنید. چرم دانه ای درجه ای از چرم است که در کالاهای چرمی ریز پیدا می کنید. در اکثر قلم های کیف پول مخصوص خانم ها و همچنین از کالاهای چرمی کوچک برای آقایان مانند کیف پول استفاده می شود که توسط مارک های معروف طراح فروخته می شود. این کار با تقسیم یک تکه چرم تمام غلات و ریختن هرگونه نقص موجود در مخفی و مهر زدن یک دانه جعلی روی آن انجام می شود. معمولاً برای ارائه ظاهری کاملاً یکنواخت، آن را درمان و رنگ می کنند. محصول نهایی به نظر می رسد کمی پلاستیکی باشد و تقریبا به اندازه بهترین کیفیت چرم دوام ندارد. 

این غالباً برای وسایل چرمی سنگین مانند سلاح و کمربندهای ابزار استفاده می شود. اما همچنین می توان از آن برای کمربندهای لباس، کیف های دستی، کفش های لباس، چکمه های کار و بسیاری از کالاهای چرمی استفاده کرد. 

این نوع چرم به طور طبیعی با عیب و نقص حیوان، مانند یک مارک یا زخم مشخص شده است، اما محصولات شرکت های گرانبها از این مخفیگاه های ناقص استفاده نمی کنند. 

دانه کامل چرم به سختی ناخن است که با افزایش سن، یک پاتینای غنی ایجاد می کند و هرچه بیشتر از آن استفاده می کنید زیبا تر به نظر می رسید. این به طور گسترده ای به عنوان بهترین و با کیفیت ترین پول چرمی قابل خریداری شناخته می شود و غالباً بسیار گرانتر، با دوام می باشد. اگر روی کالای ساخته شده با چرم پر از دانه سرمایه گذاری کنید و اگر به درستی از آن مراقبت کنید، احتمالاً در طول عمر خود آن کالا را خواهید داشت. 

ویژگی مثبت چرم شتر صادراتی

انواع درجه چرم شتر صادراتی:

  • دانه بالا
  • غلات کامل
  • چرم تقسیم شده
  • چرم پیوندی

وقتی چرم به هر طریقی اصلاح شود، به آن دانه بالایی گفته می شود. چرم با تمام دانه دست نخورده به آن دانه کامل گفته می شود. چرم دانه ای کامل، حتی اگر ممکن است دارای لکه هایی باشد به دلیل دوام و ماندگاری بالا از چرم دانه ای گران قیمت تر و به دنبال آن است. هر دو چرم دانه ای کامل و چرم دانه ای را چرم دانه ای می گویند. 

در میان پوست های دانه سه دسته کلی وجود دارد: آنیلین، نیمه آنیلین، و محافظت شده. پوستهای آنالین (مانند Chromexcel Horween) با استفاده از رنگهای محلول برای حفظ نشانه ها و بافت طبیعی خود پردازش می شوند و رنگدانه یا پوشش سطحی ندارند. این امر آنها را تبدیل به طبیعی ترین چرم ها می کند، اما همچنین در برابر خراشیدن، محو شدن و لکه دار شدن نیز حساس تر است. پوستهای نیمه آنالین (مانند اکثر پوستهای بریدنی) با رنگدانه ها درمان می شوند و در نتیجه لکه های بیشتری را پنهان می کنند و دارای روکش یکنواخت تر و همچنین محافظت بیشتری دارند. چرم های محافظت شده دارای روکش غیر چرمی هستند که به عنوان محافظ به آن چسبیده یا چرمی متصل شده اند. 

قسمت پایین چرم، بخشی که در محل اتصال دانه کورم از دانه جدا می شود، با نامهای مختلفی عبور می کند و می تواند واقعاً گیج کننده باشد. بسیاری از افراد از این لایه زیرین چرمی به عنوان چرم واقعی یاد می کنند ، با این حال، این اصطلاح به طور مداوم استفاده نمی شود و همچنین به معنای چرم واقعی در مقایسه با پوستهای فاکس دست ساز است. اصطلاحات بیشتری که ممکن است مشاهده کنید: چرم تقسیم شده، چرم اصلاح شده، چرم برجسته، چرم روکش شده چرم سوئد، چرم نپا (دوباره، اصطلاحی که به طور مداوم استفاده نمی شود)  چرم رنگ شده، و موارد دیگر. برای اهداف خود، ما می خواهیم به آن به عنوان چرم تقسیم شده اشاره کنیم. 

فرآیند بسته بندی کفش چرم ایرانی جهت صادرات

فرآیند بسته بندی کفش چرم ایرانی جهت صادرات با در نظر گرفتن تمام بخش ها برای بسته بندی خوب صادراتی چرم شتر، صادرات از آسیا 59٪ از کل جهانی را تشکیل می دهد، درصدی که برای ده سال گذشته پایدار مانده است. چهار صادرکننده اصلی آسیا چین (1)، ویتنام (3)، اندونزی (5) و هند (7) هستند. این کوارتت حدود 52٪ از صادرات جهانی را نشان می دهد. 

یک واقعیت قابل توجه در طول ده سال گذشته، نقشه برداری مجدد نقشه در قاره آسیا بوده است. در سال 2017 علی رغم مقام اول در رده بندی، چین تنها 34 درصد از صادرات جهانی را در مقابل 45 درصد در سال 2010 نشان داد. این کاهش از غول آسیا به ویژه برای ویتنام سودمند بود که از سال 2010 تاکنون 6 امتیاز از بازار کسب کرده و 8 از آن زمان است. 2000. وضعیت در بخش کفش قابل توجه است. به طور کلی ، 65٪ واردات جهانی کفش از آسیا و 30٪ از اروپا وارد می شود. اگرچه درست است که این کفش ها عمدتا از مبدا چینی است، اما چین در طول دهه گذشته در واقع 10 امتیاز از بازار را از دست داده است، در حالی که ویتنام و اندونزی به ترتیب 8 و 2.5 امتیاز کسب کرده اند. ایالات متحده بزرگترین وارد کننده کفش از این سه گانه پیشرو است. 

در 10 سال گذشته، چین در بخش چرم صدرنشین جهان است اما با افزایش رقابت در کفش (10 امتیاز پایین) کالاهای چرمی (14 امتیاز پایین) و لباس چرمی (16 امتیاز پایین) از همسایگان آسیایی خود روبرو است. کسانی که موفق به ترکیب کار ارزان و سطح کیفی می شوند که بعضا برتر است. سپس چرم تقسیم شده را می توان حتی نازک تر کرد و برای مقاصد دیگر استفاده کرد. غالباً از یک پوشش پلیمری برای تقلید از یک چرم دانه ای استفاده می شود. اما این چرمها تقریباً به اندازه قوی و بادوام نیستند. این گاهی اوقات به عنوان تقسیم نهایی گفته می شود. 

چرم پیوند شده پایین ترین درجه چرم را دارد، زیرا واقعاً چرمی نیست فقط تکه های چرمی خرد شده و تکه هایی که با یک پرکننده بازسازی شده اند و با یک پوشش پلی اورتان برجسته پشتیبان می شوند. بسیار ارزان است، اما خیلی سریع از هم پاشیده می شود. چرم پیوند خورده در مبلمان و لوازم جانبی کم مصرف و در بعضی مواقع صحافی کتاب وجود دارد. همچنین ممکن است این ماده را که به عنوان چرم بازسازی شده یا مخلوط شده خوانده می شود، مشاهده کنید. 

دسته بندی کیف چرم صادراتی

علاقه به کالاهای لوکس، عمدتا کیف های دستی، لباس و لوازم جانبی، فرانسه و ایتالیا را قادر می سازد تا به لطف دانش غیرقابل تغییر و چهره خانه های بزرگ مد، همچنان به مخاطبان بین المللی ادامه دهند. فرانسه پنجمین صادرکننده بزرگ پوشاک و لوازم جانبی چرمی جهان است که در پشت ایتالیا قرار دارد و به مقام دوم رسیده است. با این حال، کالاهای چرمی عامل اصلی بخش باقی مانده است: ایتالیا (مقام دوم) 15٪ صادرات کالاهای چرمی را نشان می دهد، از نزدیک فرانسه (مقام سوم) را دنبال می کند که حدود 10.5٪ از این اقلام را در سراسر جهان صادر می کند، خصوصاً به هنگ. کنگ، ایالات متحده و سنگاپور. 

میزان صادرات انواع چرم ایران

میزان صادرات انواع چرم ایران صنعت چرم از جایگاه برجسته ای در اقتصاد ایران برخوردار است. این بخش به دلیل قوام خود در درآمد بالای صادرات شناخته شده است و جزء ده معتبر برتر ارز برای کشور است. در صنعت چرم، اروپا یک سوم صادرات جهانی (35٪) را نشان می دهد، نیمی از آن از ایتالیا (12٪) و فرانسه (4٪). این رهبران اروپایی به ترتیب با کسب مقام دوم و چهارم در صادرات در همه بخش ها، به ویژه در بخش های حق بیمه و لوکس برجسته هستند. ایتالیا همچنان جایگاه شماره یک را در بین صادرکنندگان پیشرو در سطح جهان از چرم های نهایی (22٪) نگه می دارد و به طور عمده چین، رومانی، هنگ کنگ، ایالات متحده و اسپانیا را تأمین می کند، در حالی که فرانسه 6٪ از چرم ها و مخفیگاه های خام را در جهان صادر می کند و مقام سوم خود را حفظ می کند. 

صادرات کفش، چرم و محصولات چرمی از هند در طی سالهای زیادی به ارزش 5.69 میلیارد دلار آمریکا رسیده است. 

صنعت چرم هند با دارا بودن مواد اولیه به دلیل دارا بودن با 20٪ شترها و گاومیشهای جهان و 11٪ جمعیت بز و گوسفند جهان به بهترین وجه اختصاص یافته است. به اینها نقاط قوت نیروی انسانی ماهر، فناوری نوآورانه، افزایش انطباق صنعت با استانداردهای بین‌المللی زیست محیطی و پشتیبانی ویژه صنایع همپیمان افزوده شده است. 

صنعت چرم یک بخش فشرده اشتغال است و حدود 4/42 میلیون نفر شغل ایجاد می کند، بیشتر از بخش های ضعیف جامعه است. اشتغال زنان در بخش محصولات چرمی با حدود 30٪ سهم غالب است. 

هند دومین تولید کننده بزرگ کفش در جهان است و حدود 2.41 میلیارد جفت تولید (2017) دارد. هند دومین صادرات چرم ایرانی و پوشاک چرمی و سومین صادرکننده عمده فروش انواع سدلری و مهار در جهان است. ایالات متحده هنوز صادرکننده برتر چرم و مواد مخدر در جهان است (28٪ از صادرات جهانی) پیش از کانادا (4٪). بیش از نیمی از مخفیات خام از ایالات متحده به چین ارسال می شود. 

در بخش دباغی، سه صادرکننده اصلی قاره آمریکا عبارتند از برزیل (2 صادر کننده جهانی ، 11٪ صادرات)، ایالات متحده (چهارمین صادر کننده بزرگ ، 5٪ صادرات) و آرژانتین (ششمین صادر کننده بزرگ ، 4٪ صادرات). . آنها عمدتا به چین، ایتالیا ، مکزیک و ویتنام صادر می شوند. 

در مقابل، قاره آمریکا کالاهای بسیار کمی را صادر می کند. فقط 4٪ کفش چرم دست دوز، 2٪ کالاهای چرمی 1٪ لباس چرمی و لوازم جانبی که در سراسر جهان صادر می شود از قاره آمریکا است. با این حال برای این سه بخش ، ایالات متحده همچنان رتبه اول را در بین واردکنندگان اصلی دارد، بسیار جلوتر از کانادا و مکزیک. نسبت واردات به ایالات متحده در واردات جهانی رو به کاهش است. این مسئله هم با کاهش تقاضای مصرف کنندگان آمریکایی از زمان بحران سال 2008 و هم توسط بسیاری از کشورهایی که واردات آنها سریعتر از کشورهای آمریکادر حال رشد است قابل توضیح است. 

تقاضا برای صادرات محصولات چرمی از کشورهایی مانند برزیل و آرژانتین کم است. آنها به ترتیب برای صادرات کیف چرم و برای واردات کالاهای چرمی به ترتیب 46 و 35 را در اختیار دارند. 

اطلاعاتی درباره محصولات چرمی صادر شده به ترکیه

نکات برجسته بخش های محصولات صنعت چرم و کفش ترکیه در دسترس بودن سالانه چرم ها در ترکیه حدود 3 میلیارد متر مربع است. ترکیه 13 درصد از تولید چرم در جهان را به خود اختصاص داده است. روند رنگ چرم هندی به طور مداوم در کنگره MODEUROPE انتخاب می شود.

ترکیه با تولید سالانه 2.41 میلیارد جفت (2017) دومین تولید کننده بزرگ کفش پس از ترکیه است. صادرات سالامبور به ترکیه و همچنین با مصرف 2.49 میلیارد جفت، دومین مصرف کننده بزرگ کفش پس از ترکیه است. 

 صادرات کفش (چرم و غیر چرمی) حدود 45.48 درصد از صادرات صنعت چرم و کفش هند را به خود اختصاص داده است. مخلوط صادرات محصولات کفش عبارتند از: جنس 58٪ ، خانمها 30٪ ، کودکان 9٪ و دیگران 3٪. 

خرید عمده محصولات چرمی درجه یک

خرید عمده محصولات چرمی درجه یک در سالهای اخیر، بازار مصرف به سمت افزایش سطح مسئولیت از برند‌‌ها و خرده فروشان در مورد محصولات خود حرکت کرده است.  چرم چرم خالص، بز گاوی، شتر و گاو گاو خالص از سال 1998 به طور عمده از هند به فروش می رسد و از این رو به بزرگترین تولید کننده ، توزیع کننده و تهیه کننده کیف های چرمی اصیل در جهان تبدیل می شود. تصمیمات خرید مبتنی بر عواملی مانند کیفیت و به طور فزاینده ای در زمینه‌های اجتماعی، اخلاقی، ایمنی و محیطی است. خانواده مطمئنی از مارک های صدور گواهینامه برای برآوردن این اشتهای رو به رشد برای اطمینان از محصول معتبر تولید شده اند و با استفاده از سالها تخصص و تجربه در زمینه چرم به دست آمده اند. هر علامت فردی، سطح اطمینان متفاوتی را نشان می دهد، که به آنها امکان می دهد از آنها به عنوان علائم صدور گواهینامه مستقل یا در ترکیب به عنوان مجموعه استفاده شوند تا یک دیدگاه جامع از مسئولیت و انطباق را نشان دهند. این مارک‌ها به گونه ای طراحی شده اند که در نقطه فروش یا به عنوان تضمین تجارت زنجیره تأمین مورد استفاده قرار گیرند. 

مطلب پیشنهادی

صادرات چرم خام طبیعی مشهد

شهر مشهد یکی از قطب های اصلی ایران در زمینه تولید انبوه چرم خام طبیعی بشمار می رود که قادر به صادرات حجم بالایی از انواع پوست چرم اصل به کشورهای حوزه cis و اروپ

پاسخی بگذارید